problem s instalaci - timeouty pri zapisu na HDD - SOLVED

Honza Dusak akela at terminal.cz
Wed May 14 11:10:00 CEST 2003

 Martin> On 12 May 2003 at 17:33, Cejka Rudolf wrote:
> [...]

 Martin> Pomohl hned prvni pokus set hw.ata.ata_dma="0" ;-)
 Martin> Mohl by mi, prosim, jeste nekdo poradit, jak nastavit
 Martin> parametr set hw.ata.ata_dma="0" automaticky, abych ho nemusel
 Martin> zadavat pri kazdem restartu. Ja jsem doma zatim zbezne
 Martin> prolistoval knizku, co mam a nenasel jsem to
 Martin> tam. Predpokladam, ze to tam nekde ucite je, ale nez to cele
 Martin> poctive prectu a nastuduju mi preci jen chvili bude trvat ;-)

v   /boot/loader.conf
hw.ata.ata_dma=0

--
Honza Dusak