Reakce na nekolik dotazu

Pav Lucistnik pav at oook.cz
Fri May 9 10:10:29 CEST 2003

V pá, 09. 05. 2003 v 09.37, Zbynek Houska napsal:

> Zkousel jsem ovladace od Nvidie urcene pro FreeBSD (z jejich stranek), ale
> nelze je pouzit pro 5.0 rel., je tam psano 4.7 a vyssi, ale ne 5 rada. A pak
> slysel jsem, ze ty ovladace jsou spatne.
> Takze nevim kudy kam...
> Pokud pri prehravani videa kouknu na "top" tak tam x-ka maji skoro 100%,
> jedine kde to bezi bez problemu je -vo aa, ale ten ne vzdy dostacuje.

Ano, toto zcela jasne indikuje vykonnosti problem driveru x11.
A ano, v 5.0-RELEASE nelze pouzit binarni driver od nVidie. Reseni jsou
tri:

a) updatnout si na -CURRENT (ted uz je to 5.1-BETA) kde je jiz tento
binarni driver funkcni

b) downgradnout na -STABLE nebo 4.8-RELEASE

c) vymenit videokartu za neco funkcniho. Mam dobrou zkusenost s ATI
Radeonem v -CURRENTu, ani Matroxy by nemeli mit problem.

> Jinak mi tam defaultne bezi sendmail, sshd a cron, tot vse.
> Pouziva nekdo z vas karty NVidia? Mplayer je zkompilovan z tarballu.

Ano, na firemnim pocitaci se -STABLEm a nvidia ovladacem, funguje bez
problemu.

--
Pav Lucistnik <pav at oook.cz>
Murphy: Vykrast napady jednoho cloveka je plagiat,