Reakce na nekolik dotazu

Zbynek Houska zhouska at cz.foxconn.com
Fri May 9 09:37:57 CEST 2003

Problem je v tom, ze to je x11 a to kvuli NVidii, jinej driver nelze pouzit,
drive to slo i s "xv" (pokud se nepletu...).
Nekdy mam pocit, ze to je zpusobene zvukovkou ci jejim ovladacem, ale
opakuji, ze jsem vzdy pouzival nativni ovladace pro ESS Allegro, jak pod
linuxem tak ted. Takze zadba ALSA jak radi Mplayer...
Zkousel jsem ovladace od Nvidie urcene pro FreeBSD (z jejich stranek), ale
nelze je pouzit pro 5.0 rel., je tam psano 4.7 a vyssi, ale ne 5 rada. A pak
slysel jsem, ze ty ovladace jsou spatne.
Takze nevim kudy kam...
Pokud pri prehravani videa kouknu na "top" tak tam x-ka maji skoro 100%,
jedine kde to bezi bez problemu je -vo aa, ale ten ne vzdy dostacuje.
Jinak mi tam defaultne bezi sendmail, sshd a cron, tot vse.
Pouziva nekdo z vas karty NVidia? Mplayer je zkompilovan z tarballu.

Zbynek