Reakce na nekolik dotazu

Robert Kania konference at gdi.cz
Fri May 9 10:06:20 CEST 2003

On Friday 09 of May 2003 08:53, Zbynek Houska wrote:
> Dobry den,
>
>   jak tak ctu tak jsem taky asi obeti neznalosti... Mam tez 5.0 release (na
> mem desktopu) a nejvice zapasim s Mplayerem. Ustavisce hlasi, ze muj system
> je "too slow to play this". Mam P3 800 MHz, 128 MB RAM, NVidia RIVA 32 MB a
> uvedene problemy jsem na linuxu nikdy nemel. Takze dotaz zni: Je opravdu
> mozne, ze ona pomalost systemu je zpusobena onou 5.0 vezri? Opakuji, ze
> tahle konfigurace mi vzdy stacila i na sledovani filmu.
>
> Rad bych slysel vas nazor.

Dobry den,

ano, myslim si, ze toto na zaklade svych experimentu muzu potvrdit. Na
bezproblemove pouzivani doporucuji urcite vetev 4, ostatne tento fakt se
muzete docist na mnoha mistech. Rada 5 je takove "preview" novych
technologii, ktere nemusi fungovat rychle, stabilne ani bezpecne.

Osobne povazuji za trochu nestastne, ze stranka
http://www.freebsd.cz/cs/projects/newbies.html doporucuje novackum verzi
http://www.freebsd.cz/releases/5.0R/announce.html a myslim, ze toto muze byt
pricinou zmineneho vetsiho poctu "obeti" ;-)

s pozdravem

--
Robert Kania   root  at  gdi.cz
kania at gdi.cz   ICQ:   148585231