nejdou zkompilovat nektere porty...

Tomas Pluskal plusik at pohoda.cz
Tue Apr 15 08:42:16 CEST 2003

> 	 Z hlasek se prilis nezda, ze by se dvakrat pokousel prilinkovat
> libjpeg. Spis to vypada, ze jak v knihovne libjpeg tak v knihovne
> libkICE je objekt jcapimin.o obsahujici v obou pripadech symbol
> jpeg_CreateCompress - a prekladac samozrejme nevi ktery si vybrat.

Kdyz jsem zkoumal podrobneji vypis z kompilace, tak je to proto, ze do
libkICE uz byla jednou prilinkovana libjpeg.a -> proto jsem psal ze se to
pokousi prilinkovat dvakrat.
Napada me ze mozna by mohl byt problem v tom, ze ta knihovna se tam nema
linkovat staticky, ale jako .so - potom ale nevim proc se tak u me
nedeje..

> 	Samozrejme predpokladam, ze k STABLE verzi systemu pouzivas i
> aktualizovanou verzi port-stromu.

Ano.

> 	IMHO je treba zjistit, jak se do linkICE.a dostal jcapmin.o - mozna jde
> o definici vlastnich funkci, ktere drive v libjpeg nebyly (a ted uz
> identicky jsou) - a pak je asi rozumne (nechat) opravit port KDE-ICE,
> aby tuto duplicitni praci nedelal nebo jde o "jine" funkce ktere jen
> maji nestastnou nahodou stejna jmena jako funkce knihovni - v takovem
> pripade je nesnazsi novu opravit KDE-ICE a funkce prejmenovat.

knihovna libkICE je soucasti portu kdelibs, neni to samostatny port.
stejny problem je u audio/arts - tam se pri kompilaci kompiluje knihovna
libltdlc.a, do ni se prilinkuje libjpeg.a, a potom to zarve kdyz kompiluje
dalsi veci a snazi se do nich vlozit libltdlc.a a znova libjpeg.a

> 	Podotykam, ze jsem vyse uvedenou analyzu udelal "od boku" bez toho, ze
> bych se na nektery ze zminenych portu byt' jen podival - takze to muze
> klidne byt cele jinak.

kazdopadne diky :)

Tomas Pluskal