nejdou zkompilovat nektere porty...

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue Apr 15 10:49:13 CEST 2003

Tomas Pluskal wrote:

> Kdyz jsem zkoumal podrobneji vypis z kompilace, tak je to proto, ze do
> libkICE uz byla jednou prilinkovana libjpeg.a -> proto jsem psal ze se to
> pokousi prilinkovat dvakrat.
> Napada me ze mozna by mohl byt problem v tom, ze ta knihovna se tam nema
> linkovat staticky, ale jako .so - potom ale nevim proc se tak u me
> nedeje..

	Pripada mi jako neciste a nestastne reseni, aby se do nejake knihovny
pridavala "tak jak lezi" knihovna jina.

	Je mozne, ze ve tvem konkretnim pripade je mozna, problem zpusoben tim,
ze se "tratila" informace o tom, ze se to ma linkovat dynamicky a ne
staticky ja bych ale, kdyz uz, neopravoval bezprostredni pricinu, ale
smeroval byvh opravu k odstraneni prapriciny komplikace - ergo, do
libkICE vubec libjpeg linkovat nebudu a tam, kde se libkICE pouziva bych
pridal prilinkovavani libjpeg.

	Alternativni reseni je pripustit "jako normalni", ze libkICE proste
libjpeg obsahuje - pak bych opravu smeroval k tomu, ze tam, kde si uz
linkuje libjICE se u proste NESMI prilinkovavat (znovu) libjpeg (to je
aplikace obecnejsiho pravidla, ze kdyz uz jsem nejake funkce
prilinkoval, nemuzu prilinkovavat jinou knihovny implementujici
stejnojmenne funkce).