ATI TV Wonder

janf janf at softhome.net
Mon Apr 14 11:30:07 CEST 2003

Hello jardous,

Monday, April 14, 2003, 9:01:03 AM, you wrote:

> Dobrý den,
> 14. dubna 2003, 8:31:37, napsal jste:

j>> Hello jardous,

j>> Monday, April 14, 2003, 8:10:14 AM, you wrote:

> [...]

j>> Nemate při tom spusten nejaký XWindow Manager, který si spustí svého
j>> vlastního zvukového démona a tím zabrání prístupu na standartní
j>> zvukové zarízení? Toto dela napr. ARTSd z KDE nebo ESound (ten je
j>> myslim z Enlighmentu, ale jist si nejsem). Pokud ano, zkuste tohoto
j>> demona vypnout.

> Zkousel jsem vypnout ARTS pod KDE, zkousel jsem to i pod WindowMakerem s nulovym vysledkem.
> Kdyz jsem zkousel napichnout sluchatka primo do vystupu TV karty tak tam nebyl zadny signlal,
> takze ten problem asi opravdu bude nekde v ovladacich. Zkousel jsem i kompilovat kernel
> s ruznymi options ( xxx_MSP_xxx ), i nastavovat parametry bt848 pomoci sysctl, ale zadny uspech...

> Jardous

Jestli to dobre chapu, pod FreeBSD ty ovladace jsou? Ja bych zkusil,
pouzit Linuxovskou binarku a spustit ji. Mozna to pomuze.

--
Best regards,
 janf                            mailto:janf at softhome.net