ATI TV Wonder

jardous jardous.freebsd at seznam.cz
Mon Apr 14 09:01:03 CEST 2003

Dobrý den,
14. dubna 2003, 8:31:37, napsal jste:

j> Hello jardous,

j> Monday, April 14, 2003, 8:10:14 AM, you wrote:

> [...]

j> Nemate při tom spusten nejaký XWindow Manager, který si spustí svého
j> vlastního zvukového démona a tím zabrání prístupu na standartní
j> zvukové zarízení? Toto dela napr. ARTSd z KDE nebo ESound (ten je
j> myslim z Enlighmentu, ale jist si nejsem). Pokud ano, zkuste tohoto
j> demona vypnout.

Zkousel jsem vypnout ARTS pod KDE, zkousel jsem to i pod WindowMakerem s nulovym vysledkem.
Kdyz jsem zkousel napichnout sluchatka primo do vystupu TV karty tak tam nebyl zadny signlal,
takze ten problem asi opravdu bude nekde v ovladacich. Zkousel jsem i kompilovat kernel
s ruznymi options ( xxx_MSP_xxx ), i nastavovat parametry bt848 pomoci sysctl, ale zadny uspech...

Jardous