ATI TV Wonder

jardous jardous.freebsd at seznam.cz
Mon Apr 14 11:57:01 CEST 2003

Dobrý den,
14. dubna 2003, 11:30:07, napsal jste:

j> Hello jardous,

j> Monday, April 14, 2003, 9:01:03 AM, you wrote:

> [...]

j>>> Hello jardous,

j>>> Monday, April 14, 2003, 8:10:14 AM, you wrote:

> [...]

j>>> Nemate při tom spusten nejaký XWindow Manager, který si spustí svého
j>>> vlastního zvukového démona a tím zabrání prístupu na standartní
j>>> zvukové zarízení? Toto dela napr. ARTSd z KDE nebo ESound (ten je
j>>> myslim z Enlighmentu, ale jist si nejsem). Pokud ano, zkuste tohoto
j>>> demona vypnout.

j> Jestli to dobre chapu, pod FreeBSD ty ovladace jsou? Ja bych zkusil,
j> pouzit Linuxovskou binarku a spustit ji. Mozna to pomuze.

Ano, FreeBSD ma sve ovladace, ktere se nazyvaji bktr.
Linux ovsem pouziva jiny druh ovladacu, ktere se nazyvaji bttv. Pochybuji,
ze budou kompatibilni. Asi budu muset zkusit predkopat ty ovladace ze zdrojaku modulu
jadra linuxu na modul pro freebsd, ale to by v mem pripade zabralo spoustu casu, protoze jsem
to jeste nezkousel.

Proto se vracim k puvodni otazce: "Resil jiz nekdo podobny problem?"

P.S. TV kartu mam spojenou se zvukovkou...

Zdravi Jardous jardous.freebsd at seznam.cz