prednaska o BSD - zverejnit zaznam?

tomaskral tomas.kral at kr-t.cz
Thu Mar 6 14:31:14 CET 2003

Dobry den p.Dolezal,

Jeste dnes mam nekde zalohovany "idolsoft" :-0 Netusil jsem ze jste
presedlal na unixove stroje ...

Jsem rad ze jste vysel s kuzi na trh ..., rad si vasi prednasku prohlednu
(apropos, kdybych o ni vedel tak bych
tam byl) jen mam problemy s protokolem RTS - uprime receno - nechce se mi
otvirat dalsi port Firewallu
 - nebylo by mozne prednasku vystavit treba na CESNET-im FTP?

Diky

ToKr - kdysi taky na VSB :-)