prednaska o BSD - zverejnit zaznam?

Ivan Doležal ivan.dolezal at vsb.cz
Thu Mar 6 15:09:30 CET 2003

Dobry den,

    na unixu pracuju uz docela dlouho. Zacinal jsem na DEC Ultrixu, pak
Digital/Tru64, pak Linux a ted nove navic i BSDcka :-)

    Netreba hned otevirat firewall kvuli RTSP. Real Server a Player by
si meli po dohode poradit s prenosem pomoci simulace bezneho HTTP.

    Soubor je vsak (neoficialne, pouze pro cleny teto konference!) i ke
stazeni na http://ols.vsb.cz/2003-03-05/video/rm/bsd/ .

Hezky den vsem clenum maillistu,

Ivan Dolezal