prednaska o BSD - zverejnit zaznam?

Ivan Doležal ivan.dolezal at vsb.cz
Thu Mar 6 11:17:20 CET 2003

Dobrý den,

    tohle je trochu neobvyklá prosba: jako "náhradní program" jsem měl
včera přednášku o *BSD na linuxových seminářích, nicméně v zastírané
nervozitě jsem napovídal několik hrubých nesmyslů ("povím, i co nevím")
a nyní vážně nevím, zda lze záznam přednášky veřejně vystavit, aniž bych
tím vybudil příliš matoucí představy o BSD (nemluvě o své osobě).

    Záznam přeednášky lze shlédnout jako stream na

rtsp://server1.streaming.cesnet.cz/others/ols/20030305/1.rm

(slajdy na http://ols.vsb.cz/2003-03-05/bsd/prezentace/index.html )

    Uvítám, když mi sdělíte vaše názory.

Díky,

Ivan Doležal