USA_RESIDENT v make.conf

Petr Rehor petr.rehor at i.cz
Wed Feb 26 15:12:00 CET 2003

> Pokud vim tak vliv ma hlavne na kod chraneny v US patentovymi
> zakony. Pokud jej nastavite, budete mit zakazane treba sifrovani
> pomoci SSH, protoze sifrovaci mechanismus je v US chraneny
> patentem a tudiz jej nesmite zdarma vyuzivat.
>
> Ale treba se pletu

Asi jo. USA_RESIDENT se pouziva pro dve veci. Prvni je regulace
vyvozu kryptografie z USA a druha je dodrzeni patentu v USA.

Vetsina veci je v soucasne dobe vyresena a pouziti USA_RESIDENT
je minimalni. Ve zdrojakach systemu 4.7-RELEASE jsem nenasel zadne
jeho pouziti, takze tam by melo byt vse vyresene a nezalezi na
jeho nastaveni. Nektere porty si nastaveni USA_RESIDENT hlidaji
a nejdou bez nej prelozit - pokud vim tak je to Kerberos a XFree86.

Myslim si, ze nastavenim USA_RESIDENT=NO neprinasi zadne potize
sam to takhle uz dlouho pouzivam.

Petr Rehor
ICZ a.s.
Pobocka Ceske Budejovice
J. S. Baara 40, 370 01 Ceske Budejovice, CZ
Tel: +420 387 312 808
Fax: +420 387 311 480
mailto:petr.rehor at i.cz
http://www.i.cz