automatizace stahovani dat

Petr Rehor petr.rehor at i.cz
Wed Feb 26 14:30:23 CET 2003

> potreboval bych vyresit takovou vec:
> Na nejakem FTP serveru se objevuji cas od casu data v nejakem
souboru
> data-xxx.dat (kde xxx je cislo, ktere predem neznam). V jednom
> okamziku by v danem miste nemelo byt vic takovych souboru, jako dva.
> Pokud se tam objevi, potreboval bych je stahnout. Myslel jsem, ze to
> pujde pomoci
>
> fetch -Aar 'ftp://.../data-*.dat'
>
> Ale to, bohuzel, nefunguje. Jsem schopny nejak zjistit obsah
urciteho
> adresare na nejakem verejnem ftp serveru? Pak bych uz fetch
> [...]

Ja pouzivam perlovy program mirror (je v portech ftp/mirror), ktery
umi zrcadlit celou adresarovou strukturu a daji se mu dat masky na
to co ma stahovat.

Petr Rehor
ICZ a.s.
Pobocka Ceske Budejovice
J. S. Baara 40, 370 01 Ceske Budejovice, CZ
Tel: +420 387 312 808
Fax: +420 387 311 480
mailto:petr.rehor at i.cz
http://www.i.cz