Oznaceni zarizeni, zejmena sitovych karet.

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Feb 26 15:26:18 CET 2003

	Jeste bych se vratil kratce k tomuto tematu, protoze jsem si uvedomil,
ze jsem nenapsal, ze ve verzi 5 uz ke jmenu kazde sitove karty existuje
alias netX, ktery je mozne pouzit misto "nativniho" jmena. Takze ti, co
jsou zvykli na ethX budou uspokojeni. Je treba podotknout, ze alias netX
dostava kazde sitove rozhrani bez ohledu na typ (takze je to
generictejsi oznaceni nez linuxove ethX, ktere se tyka pouze
Ethernetovych karet). Vzhledem k tomu, ze k diskum slo vytvorit
alias-nazvy uz od verze 1.x, da se rict, ze nazvy si uz opravdu muze
udelat kazdy podle letory.

Dan Lukes      tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
root  of FIONet,  KolejNET,  webmaster  of www.freebsd.cz
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at kolej.mff.cuni.cz