Problem s udrzovanim programu v base

Juraj Lutter otis at wilbury.sk
Wed Feb 19 19:34:36 CET 2003

On Wed, Feb 19, 2003 at 07:19:40PM +0100, Roman Neuhauser wrote:

>     Ten problem pali treba i me. Pri kazde instalaci FreeBSD pokracuju
>     Postfixem a djbdns, Bind i Sendmail jsou mi uplne na houby. Taky
>     bych byl rad, kdybych si mohl uz pri instalaci vybrat, jestli chci
>     Sendmail, Postfix, Exim... Tahle moznost ale neni, a ja jsem pro
>     jeji realizaci nic neudelal.

Zarypnem si: ak uz djbdns, preco nie qmail? Postfix je podla mna vacsi
bloat ako sendmail (a hlavne je v poslednych cca 2 rokoch hrozne
sprofanovany). Exim mi smrdi debianovskou defaultnostou. BIND9 je dost
spolahlivy a bezpecny na ostre pouzitie. Ak ho chrootneme, je to
dokonca este krajsie. djbdns sa autorovi naozaj nevydaril.

Tolko moje skusenosti.

otis

--
Juraj Lutter