Problem s udrzovanim programu v base

Roman Neuhauser neuhauser at bellavista.cz
Wed Feb 19 19:19:40 CET 2003

# adam.gargulak at i.cz / 2003-02-19 17:57:38 +0100:

> Musim se VT zastat, protoze mam za to ze tento problem pali vice lidi
> a jedna se predevsim ve vztahu k balikum/programum BIND, Open SSH,
> Open SSL a Sendmail. V mem pripade kdy nasazuji FBSD predevsim jako
> DNS/SMTP, syslog.  Sendmail vetsinou nahrazuji postifxem v pripade 4.6
> jsem "temer" po inst. musel patchovat jak openssh tak bind, coz pro
> mne znamenalo vykostit je ze systemu a nainstalova nahradu z portu,
> ktera uz se dala posleze snadneji udrzovat pomoci portupgrade.
>
> Rozhodne by pomohlo kdyby programy tretich stran nebyly soucasti base
> [...]

    Ten problem pali treba i me. Pri kazde instalaci FreeBSD pokracuju
    Postfixem a djbdns, Bind i Sendmail jsou mi uplne na houby. Taky
    bych byl rad, kdybych si mohl uz pri instalaci vybrat, jestli chci
    Sendmail, Postfix, Exim... Tahle moznost ale neni, a ja jsem pro
    jeji realizaci nic neudelal.

    Pravo kvilet, ze neco neni, je primo umerne mym zasluham, proto
    nekvilim, a kdyz, tak vecer doma do polstare.

--
If you cc me or remove the list(s) completely I'll most likely ignore
your message.    see http://www.eyrie.org./~eagle/faqs/questions.html