lehce OT: isc-dhcp-3.0.1

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue Feb 18 09:07:54 CET 2003

Martin Salac wrote:

> Ja bych to jenom malinko poopravil. Videl jsem na vastni oci, jak
> dhcpd z portu
> Port:   wide-dhcp-1.4.0.6
> Info:   Dynamic Host Configuration Protocol, WIDE-Implimentation
>
> vnuti M$ wokenni stanici workgroupu. Chapu, ze mi ted vsichni poradite -
> '... no taxi tam dej wide-dhcp', ale konfigurace wide-dhcp FAKT neni
> moc hezka :-) a rad bych zustal u isc-dhcp.

	No, ja netvrdil, ze takova neexistuje, jen, ze podle informaci, ktere
mam to povazuji za spise nepravdepodobne. A nebudu ani radit si tam dat
wide-dhcp - tedy, az na maly okamzik. Dat tam to, pres tcpdump se
podivat na paket a najit option, kterym tu workgrupu nastavi (coz pujde
jednoduse, protoze jeji jmeno tam bude textove) - a uloha jak naucit
isc-dhcp posilat option, u ktereho uz zname jeho cislo je vyrazne
trivialnejsi nez uloha prvne zadana.

Dan Lukes      tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
root  of FIONet,  KolejNET,  webmaster  of www.freebsd.cz
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at kolej.mff.cuni.cz