lehce OT: isc-dhcp-3.0.1

Tyman Vladimir Vladimir.Tyman at i.cz
Tue Feb 18 11:30:03 CET 2003

Martin Salac wrote:

> [...]
> skoda, kdyz jak doma, tak ve skole mam k plne spokojenosti DHCP, ktere
> pracuje k plne spokojenosti. Stacilo projit dhcp-options(5) a
> dhcpd.conf(5) a tam je vsechno (krom te skupiny :-))

> Ja bych to jenom malinko poopravil. Videl jsem na vastni oci, jak
> dhcpd z portu
> Port:   wide-dhcp-1.4.0.6
> Info:   Dynamic Host Configuration Protocol, WIDE-Implimentation
>
> vnuti M$ wokenni stanici workgroupu. Chapu, ze mi ted vsichni poradite -
> '... no taxi tam dej wide-dhcp', ale konfigurace wide-dhcp FAKT neni
> moc hezka :-) a rad bych zustal u isc-dhcp.

Tak sem poslete jeho konfiguracni soubor z toho to bude videt.
Ja si myslim, ze jak wide-dhcpd tak isc-dhcpd neprinutite k necemu co dhcp
klient, ktery je soucasti Windows (te ktere verze) neumi zpracovat.
Zalezi urcite take na verzi Windows (9x/NT/2k/XP) resp. co umi jeho dhcp klient
zpracovat a vnutit dale operacnimu systemu.
U Win9x jsem si na 99,99% jisty, ze jejich (MS) dhcp klient nastavit workgroup
neumi (stejne jako napr. netbios name pocitace).

VT

--
Vladimir Tyman
ICZ a.s. - Oddeleni vnitrniho IT