Problem s SSH

Král Tomáš tomas.kral at kr-moravskoslezsky.cz
Mon Feb 17 14:13:32 CET 2003

Zdravim vsechny pratele FreeBSD,

objevil se mi problem s dlouhou odezvou pro pripojovani pres SSH.
Jedna se o cestu z vnitrni strany site ven na server v demilitarizovane zone.
Pruchodem pres firewall to neni. Jedna se vylozene o problem se vzdalenym serverem, potrebuje na zpracovani prilis dlouhy cas cca 1,5 min. Pritom z vypisu top neni vidno zatizeni nejakym procesem. Ani zadny zombie mi tam neni
Pokud jsem sledoval komunikaci tcpdump-em je pri prodleve na linkach klid.

Pouzivam SSH Version OpenSSH_2.3.0 FreeBSD localisations 20010713, protocol versions 1.5/2.0.

Co si myslite o update na novejsi versi OpenSSH pomohlo by? Da se to bezpecne
provest na bezicim serveru? Jakou metodu zvolit. Daji se proste prepsat soubory
/sbin/sshd a /sbin/ssh(d)_conf novejsimi verzemi nebo to musi byt pres pkg_...

Nemate prosim nekdo zkusenosti s necim podobnym?

Diky moc za help
ToKr