Problem s SSH

Josef Mruzek josef.mruzek at i.cz
Mon Feb 17 14:31:05 CET 2003

Dobry den,
problem by mohl mit souvislost se spatnym resolvovanim DNS, takze bych
zacal hledat problem zde.

Myslim si, ze upgrade nebude resit Vas problem, nicmene bych rozhodne
upgradoval z portu na verzi 3.5, tuto operaci lze provest bez
problemu za behu i vzdalene (lepsi je si povesit dalsi sshd
na jiny port a provadet to pres ni). Asi jako nejlepsi metoda (subjektivne)
je modifikovat Makefile portu, tak aby prepsal OpenSSH v base systemu.

S pozdravem,
Pepa Mruzek