Instalace FreeBSD na PC s Win2000

Petr Rehor petr.rehor at i.cz
Mon Feb 17 09:23:17 CET 2003

> aktivni partition se nejjednodusej nastavuje pomoci fdisk -a

Hmm. Zase jsem cetl malo navodu :-)

> Ted to mam udelane tak, jak popsal Dan Lukes. Jenom s tim rozdilem,
> ze se mi nepovedlo rozjet bootovani FreeBSD jinak, nez ze je
> /boot/boot1 nakopirovany do C:/ (nikam jinam) a je prejmenovany na
> bootsect.dos v c:/boot.ini mam pridany radek:
> c:\="FreeBSD"

Na to je prave sikovny programek http://www.winimage.com/bootpart.htm
Umi vygenerovat "falesny" boot sektor, ktery umi zavest do pameti
boot sektor ze zadane partitiony a spustit ho. A taky umi do
C:\boot.ini napsat spravne radku pro spousteni, ktera ma vypadt
takhle:

	C:\Bootsec.BSD="FreeBSD"

Petr Rehor
ICZ a.s.
Pobocka Ceske Budejovice
J. S. Baara 40, 370 01 Ceske Budejovice, CZ
Tel: +420 387 312 808
Fax: +420 387 311 480
mailto:petr.rehor at i.cz
http://www.i.cz