Instalace FreeBSD na PC s Win2000

kurkami at volny.cz kurkami at volny.cz
Sun Feb 16 09:40:05 CET 2003

Dobry den,
  nainstaloval jsem FreeBSD na samostatny diskovy oddil tak, jak
je to popsano ve FreeBSD handbook. K memu prekvapeni vsak po teto
instalaci jiz nesel spusti Windows 000 Prof, ktery jsem pouzival
drive. Zrejme doslo k prepsani MBR obasti disku zavadecem
FreeBSD. Poradte mi prosim, jak pri instalaci postupovat, aby
NTFS oddil Win2000 zustal neporusen a zaroven, aby mi bylo pri
zapnuti PC umozneno vybrat OS, ktery chci spustit.

Dekuji
Michal Kůrka

PS: Omlouvam se za banalni dotaz, ale s Unixem nemam zatim
prazadne zkusenosti. Budu velmi rad, pokud mi poslete nejake
odkazy na stranky o instalaci a sprave FreeBSD.