havarie ihned po startu; jak zalohovat cely stroj?

Zbyněk Burget zburget at miastudio.cz
Fri Feb 7 09:22:43 CET 2003

Mel jsem pred par dny podobny problem (u 4.7-STABLE) a resili jsme ho tady
na konferenci (subject: poskozeni filesystemu s root). Stalo se mi to zrejme
proto, ze byl spatny kontakt mezi ksandou a druhym diskem v masine (na
stejne ksande je bohuzel systemovy disk) - na tohle jsem prisel az pozdeji,
az ten druhy disk vyplivl uplne :-|

Zbynek Burget