hotspot mysi v XFree86

Jozef Drahovsky jd-freebsdcz at dra.sk
Tue Jan 28 16:01:57 CET 2003

Lenze prave to mi blbne
Mys v textovom okne ide perfektne ale v X poskakuje

Teraz som prisiel na to ze musis manualne v X68Configu
zaremovat toto:
Driver "mouse"
######Option "Protocol" "PS/2"
Option "Device" "/dev/sysmouse"
A potom to uz ide tam aj tam ale xf86config ti
nepomoze odklepnut naprazdno protokol lebo tam hodi
protokol microsoft a vtedy to nejde.
Alebo nieco robim zle.

Jozef