hotspot mysi v XFree86

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue Jan 28 15:07:59 CET 2003

Jozef Drahovsky wrote:
> Ahoj,
> aj ja som sa potrapil. Neviem preco ale pri 5.0 dochadza ku kolizii medzi
> demonom na
> /dev/sysmouse a priamou obsluhou portu napr /dev/psm0.
> vyriesil som to tak ze v /etc/rc.conf do disejbloval mys a restartol system.
>
> Ma to nevyhodu ze mys nejde v textovom mode bez x, ale nevadi mi to.

	No to pochopitelne ;-)

	IMHO lepsi reseni jak zabranit kolizi je nepristupovat na /dev/psm0
primo a pouzivat /dev/sysmouse

	Ma to tu vyhodu, ze mys funguje jak v X tak v textovem modu ... ;-)

Dan Lukes      tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
root  of FIONet,  KolejNET,  webmaster  of www.freebsd.cz
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at kolej.mff.cuni.cz