hotspot mysi v XFree86

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue Jan 28 16:19:49 CET 2003

Jozef Drahovsky wrote:
> Teraz som prisiel na to ze musis manualne v X68Configu
> zaremovat toto:
> Driver "mouse"
> ######Option "Protocol" "PS/2"
> Option "Device" "/dev/sysmouse"
> A potom to uz ide tam aj tam ale xf86config ti
> nepomoze odklepnut naprazdno protokol lebo tam hodi
> protokol microsoft a vtedy to nejde.

	Pak je vse jasne - protocol samozrejme musi byt vyplnen spravne.  Kdyz
to ted vidim, matne si vzpominam, ze tam s xf86config skutecne nejaky
takovy problem byl. Jelikoz ja jsem tuhle cast konfigurace delal v
textovem editoru a ne pomoci xf86config, tak me to nejak nepostihlo.

Dan Lukes      tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
root  of FIONet,  KolejNET,  webmaster  of www.freebsd.cz
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at kolej.mff.cuni.cz