hotspot mysi v XFree86

Martin Dvorak mdvorak at ninell.cz
Tue Jan 28 11:39:33 CET 2003

Na FreeBSD 5.0-RELEASE mam zvlastni problem s XFree86 a mysi. Jednou za
cas se bez jakehokoli zjevneho duvodu posune hotspot mysi o nekolik
pixelu mimo souradnice, na ktere ukazuje vykresleny kurzor, coz ma za
nasledek, ze se system v podstate neda pouzivat. Tento problem pretrvava
i po te, co se kompletne cele X restartuji. Jedine, co pomaha je reboot
celeho systemu. Hledani na netu nepomohlo najit zadne reseni, pouze
zjisteni, ze podobny problem nemam jenom ja, a ze se objevuje nejenom na
5.0-RELEASE, ale i na 4.7-RELEASE apod.

Zkousel jsem nastavit ruzne protokoly mysi v konfigurace XFree86, nic
nepomaha (nevyuzivam moused FreeBSD - XFree86 pristupuji primo na
/dev/psm0 port me opticke PS/2 mysi). Co mi prijde hodne zvlastni je, ze
nepomuze restart XFree86 - to by pak znamenalo, ze problem musi byt v
driveru /dev/psm0, ale na druhou stranu si rikam, ze vykreslovani
kurzoru a hotspot si ovladaji XFree86 a driver tyto zalezitosti nema
moznost nijak ovlivnit.

Nesetkal se nekdo z vas s timto problemem?

-md-