hotspot mysi v XFree86

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue Jan 28 12:24:43 CET 2003

Martin Dvorak wrote:
> Na FreeBSD 5.0-RELEASE mam zvlastni problem s XFree86 a mysi. Jednou za
> cas se bez jakehokoli zjevneho duvodu posune hotspot mysi o nekolik
> pixelu mimo souradnice, na ktere ukazuje vykresleny kurzor, coz ma za

> Zkousel jsem nastavit ruzne protokoly mysi v konfigurace XFree86, nic
> nepomaha (nevyuzivam moused FreeBSD - XFree86 pristupuji primo na
> /dev/psm0 port me opticke PS/2 mysi). Co mi prijde hodne zvlastni je, ze
> nepomuze restart XFree86 - to by pak znamenalo, ze problem musi byt v
> driveru /dev/psm0, ale na druhou stranu si rikam, ze vykreslovani
> [...]

	Ne. Ale v pripade pouzivani hw cursoru, coz neni zcela vylouceno,
nemusi jit jen o problem psm0, ale muze jit i o problem graficke karty.
A pokud je porachana vec, ktera se normalne vubec nenastavuje, pak ani
restart Xu samozrejme vznikly problem nenapravi.

Dan Lukes      tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
root  of FIONet,  KolejNET,  webmaster  of www.freebsd.cz
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at kolej.mff.cuni.cz