on-thy-fly okopirovani CD

Martin Dvorak mdvorak at ninell.cz
Thu Jan 23 21:29:37 CET 2003

Dan Lukes wrote:

>     No, pro vytvoreni toho filesystemu myslim nic takoveho nepotrebuje.
> Ani zamysleno to tak evidentne nebylo (jinak by tezko burncd podporovalo
> zapis ze stdin), ale je pravda, ze v kodu je to nejake divne a skutecn
> eto pravdepodobne pro stdin nefunguje.
>
>     Kdybys misto "nefunguje" poslal, co ti to burncd vlastne doopravdy
> rika (kdyz uz te napadlo si tam dat 'verbose') tak bych mel nejspis
> jasno jestli je problem opravdu tam, kde myslim a rovnou bych ti poslal
> patch (v nejhorsim pripade prelozeny binar).
>
>     Jelikoz's poslal pouze "ono mi to nefunguje", nedostanes nic ... ;-(

<SAMPLE_OUTPUT>
bash# dd if=/dev/acd1c bs=2048 | burncd -d -e -f /dev/acd0 -s max -t -v
data - fixate
adding type 0x08 file - size 2 KB 0 blocks
next writeable LBA 0
CUE sheet:
41 00 00 14 00 00 02 00
41 01 01 10 00 00 04 00
41 aa 01 14 00 00 04 00
addr = 150 size = -1 blocks = 0
writing from stdin
</SAMPLE_OUTPUT>

Nehledal jsem problem v burncd, spis ve spojeni dd a roury. Podle manu
ma fungovat toto:

gunzip -c file.iso.gz | burncd -f /dev/acd0c data - fixate

Mozna to chce nejaky dodatecny parametr pro dd?

-md-

BTW: Mezitim jsem rozchodil cdrdao - vyborne udelane, vsem vrele
doporucuji. Pouze to chce scbus, pass a atapicam do kernelu, on-the-fly
kopirovani to ma zabudovane (cdrdao copy --device 0,1,0 --source-device
1,1,0 --on-the-fly --eject --buffers 128). Zatim 10 CD, vsechny
bezchybne, a to cte z oficialne nepodporovane mechaniky (driver se musel
nastavit rucne).