on-thy-fly okopirovani CD

Dan Lukes dan at obluda.cz
Thu Jan 23 18:33:40 CET 2003

Martin Dvorak wrote:
> Nepodarilo se nekomu pomoci burncd vypalit na CD-R data nactena primo z
> druhe CD-ROM jednotky (on the fly copy)?
>
> Zkousel jsem (zrejme naivne) toto:
> dd if=/dev/acd1c bs=2048 | burncd -d -e -f /dev/acd0 -s max -t -v data -
> fixate
>
> ale nefunguje - zrejme pro vytvoreni ISO filesystemu potrebuje znat
> delku souboru apod. coz z pipy nezjisti.

	No, pro vytvoreni toho filesystemu myslim nic takoveho nepotrebuje. Ani
zamysleno to tak evidentne nebylo (jinak by tezko burncd podporovalo
zapis ze stdin), ale je pravda, ze v kodu je to nejake divne a skutecn
eto pravdepodobne pro stdin nefunguje.

	Kdybys misto "nefunguje" poslal, co ti to burncd vlastne doopravdy rika
(kdyz uz te napadlo si tam dat 'verbose') tak bych mel nejspis jasno
jestli je problem opravdu tam, kde myslim a rovnou bych ti poslal patch
(v nejhorsim pripade prelozeny binar).

	Jelikoz's poslal pouze "ono mi to nefunguje", nedostanes nic ... ;-(

Dan Lukes      tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
root  of FIONet,  KolejNET,  webmaster  of www.freebsd.cz
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at kolej.mff.cuni.cz