on-thy-fly okopirovani CD

Dan Lukes dan at obluda.cz
Thu Jan 23 23:46:14 CET 2003

Martin Dvorak wrote, On 01/23/03 21:29:

> <SAMPLE_OUTPUT>
> bash# dd if=/dev/acd1c bs=2048 | burncd -d -e -f /dev/acd0 -s max -t -v
> data - fixate
> adding type 0x08 file - size 2 KB 0 blocks
> next writeable LBA 0
> CUE sheet:
> 41 00 00 14 00 00 02 00
> 41 01 01 10 00 00 04 00
> 41 aa 01 14 00 00 04 00
> addr = 150 size = -1 blocks = 0
> writing from stdin
> </SAMPLE_OUTPUT>

	Tak chyba nebyla tam co jsem si myslel. A je pravda, ze jsem
nepotreboval ani ten vypis - i kdyz, potreboval, protoze diky nemu jsem
si vsiml neceho, ceho jsem si bez nej nevsiml ac to tam bylo.

	Mohlo to napadnout i tebe. Psal jsi, ze:

> Nehledal jsem problem v burncd, spis ve spojeni dd a roury. Podle manu
> ma fungovat toto:
>
> gunzip -c file.iso.gz | burncd -f /dev/acd0c data - fixate

	Vidis tam u 'burncd' nejake '-d' ?

	No, a kdyby sis ho tam nedopsal, tak by ti to fungovalo taky. DAO mode
potrebuje znat velikost vsech stop jeste pred zacatkem vypalovani, aby
mohl sestavit CUE sheet. Ale ty DAO k nicemu nepotrebujes, na kopie
datovych CD ti TAO bohate staci (i kdyz, tak jednoduse jak's to napsal
se to tyka jen non-multisession CD), takze staci vynechat to '-d' a bude
to fungovat.

> BTW: Mezitim jsem rozchodil cdrdao - vyborne udelane, vsem vrele
> doporucuji. Pouze to chce scbus, pass a atapicam do kernelu, on-the-fly
> kopirovani to ma zabudovane (cdrdao copy --device 0,1,0 --source-device
> 1,1,0 --on-the-fly --eject --buffers 128). Zatim 10 CD, vsechny
> bezchybne, a to cte z oficialne nepodporovane mechaniky (driver se musel
> nastavit rucne).

	No, jasne, ze to funguje, ale nenapsat tam u burncd to '-d' je preci
jen vyrazne jednodussi ... ;-)

	To nemluvim o tom, ze u burncd je mensi riziko underrunu.

Dan Lukes     tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
root of  FIONet, KolejNET,  webmaster  of www.freebsd.cz
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz