FreeBSD PowerPack 4.6

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Jan 22 13:52:22 CET 2003

Pav Lucistnik wrote:

> Kolik je ten limit?

	To uz si zase nepamatuju, ale bylo to neco okolo 2500Kc (kdyz je balik
adresovan fyzicke osobe, nepodnikateli).

> To by melo byt v pohode, uz sem tou kartou platil na
> www.linuxjewelry.com a bylo to v pohode. Pravda, je to australie, no
> snad US nema neco spesl. (Urcite se tam kouknete na BSD Corner, velmi
> inspirativni :)) )

	Neni to stoprocentni dukaz, protoze ne kazdy obchodnik oznacuje "rezim
platby" stejne a spravne, krome toho, existuji i limity do kterych neni
nutne platbu autorizovat predem -  takove platby se patrne povedou i
kdyz by je jinak centrum odmitlo - takze se skutecne muze stat, ze to
nekde projde a jinde ne.

	Jak je to s tvoji kartou by ti meli rict v tve bance ...

	Ale mam dojem, ze uz jsme off-topic, takze pripadna dalsi konverzace by
asi byla vhodnejsi mimo konferenci ...

Dan Lukes      tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
root  of FIONet,  KolejNET,  webmaster  of www.freebsd.cz
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at kolej.mff.cuni.cz