FreeBSD PowerPack 4.6

David Navara davidconf at nuabi.com
Sun Feb 9 10:19:02 CET 2003

Jenom pro prehled...

24.1. jsem objednaval balik u FreeBSDmall.com (US), za 10 dni prisel do
Prahy a zadrzeli ho celnici, protoze mel cenu vetsi nez 1500 Kc. Misto
baliku mi prisla obalka s prouzkem a 7.2. jsem si ho sel vyzvednout na celni
postu na Praze 5. Zaplatil jsem 250Kc za vyplneni celniho prohlaseni a
protoze jsem je presvedcil, ze to je knizka+CD (a nikoliv CD+manual), tak se
clo ukazalo jako 0% a DPH 5% (jinak by bylo clo 1.3% a dodatecne dph 22%).
Protoze celnici balik prohlizeli a nechovali se k tomu asi nejlip, tak
knizce zmuchlali jeden roh, ale jinak nic nechybelo.

D.