FreeBSD PowerPack 4.6

Pav Lucistnik pav at oook.cz
Wed Jan 22 13:38:34 CET 2003

On st, 2003-01-22 at 13:15, Dan Lukes wrote:

> 	Mam tam objednanou FreeBSD subscription uz nekolik let a chodi
> pravidelne (a strhavaji si, bohuzel, stejne pravidelne i penize).
>
> 	Pripoustim, ze kdyz jsem chtel, aby mi k tomu pribalili nejaka tricka
> (abych nemusel platit postovne dvakrat) tak jsem tuto slecialni sluzbu
> vyjednaval skoro rok, ale nakonec se to povedlo (smula byla, ze jsem
> sice usetril $9 na postovnem, ale celkove jsem presvihl bezcelni limit a
> tak jsem po prichodu baliku zaplatil cca $20 na DPH a clu).

Kolik je ten limit?

> 	Takze jediny duvod proc mas ty takovouhle zkusenost me napada - nektere
> banky nedovoluji i na jinak platne mezinarodni karte akceptovat CNP
> platby (cardholder not present), coz nevylucuje, ze normalne s kartou v
> roce v zahranici zaplatis. Pokud tedy FreebsdMall zjistil, ze karta,
> jejiz cislo's jim predal je pro platbu nepouzitelna, dovedu si
> predstavit, ze se neozvou - a v kazdem pripade, ze nic neprijde.
>
> 	Musel jsem specialne ve sve bance podepsat, ze opravdu trvam na tom,
> aby i tyto transakce na me karte povolili ...

To by melo byt v pohode, uz sem tou kartou platil na
www.linuxjewelry.com a bylo to v pohode. Pravda, je to australie, no
snad US nema neco spesl. (Urcite se tam kouknete na BSD Corner, velmi
inspirativni :)) )

--
Pav Lucistnik <pav at oook.cz>
Ridit praci programatoru je jako past kocky.