FreeBSD PowerPack 4.6

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Jan 22 13:15:28 CET 2003

Pav Lucistnik wrote:

> tady jsem objednaval nejake tricka, a nikdy nic neprislo, ani si
> nestrhli penize.. jake mate vy zkusenosti?

	Mam tam objednanou FreeBSD subscription uz nekolik let a chodi
pravidelne (a strhavaji si, bohuzel, stejne pravidelne i penize).

	Pripoustim, ze kdyz jsem chtel, aby mi k tomu pribalili nejaka tricka
(abych nemusel platit postovne dvakrat) tak jsem tuto slecialni sluzbu
vyjednaval skoro rok, ale nakonec se to povedlo (smula byla, ze jsem
sice usetril $9 na postovnem, ale celkove jsem presvihl bezcelni limit a
tak jsem po prichodu baliku zaplatil cca $20 na DPH a clu).

	Zkratka receno - vetsinou funguji uspokojive ...

	Takze jediny duvod proc mas ty takovouhle zkusenost me napada - nektere
banky nedovoluji i na jinak platne mezinarodni karte akceptovat CNP
platby (cardholder not present), coz nevylucuje, ze normalne s kartou v
roce v zahranici zaplatis. Pokud tedy FreebsdMall zjistil, ze karta,
jejiz cislo's jim predal je pro platbu nepouzitelna, dovedu si
predstavit, ze se neozvou - a v kazdem pripade, ze nic neprijde.

	Musel jsem specialne ve sve bance podepsat, ze opravdu trvam na tom,
aby i tyto transakce na me karte povolili ...

					Dan

--
Dan Lukes      tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
root  of FIONet,  KolejNET,  webmaster  of www.freebsd.cz
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at kolej.mff.cuni.cz