nmap - dodatek

Josef Hrabec hrabec at jtp.cz
Sun Jan 19 22:29:34 CET 2003

jeste jsem zjistil, ze problem nastava pouze v pripade pingani do lokalni
site a to na ip adresy vyssi nez je ip adresa rozhrani, ktere do site usti;
napr. jeli ip ze ktereho se nmap -sP provadi 192.168.1.100 opingaji se
uspesne ip od 192.168.1.1 do 192.168.1.100 a neuspesne ip  192.168.1.101 a
vyse

nacez me napadla otazka, jestli nedelam chronickou chybu, kdyz si branu
nastavuji vzdy na prvni ip v rozsahu dane site - neni lepsi pak davat ip
brany spise na posledni ip v dane siti?

dekuji pepa