nmap

Marek Sulovsky skeeve at popelka.ms.mff.cuni.cz
Sun Jan 19 13:37:18 CET 2003

Ahoj,
> pravidla mam takova jak jste popsal nize, firewall je open,
> me to spis pripada, ze je problem s tim nmap-em samotnym, icmp pakety chodi
> (ping je bez potizi, traceroute take), nemam vsak presnou predstavu o tom,
> zda-li prave nmap nepotrebuje jeste neco vic...
> mozna bude nejlepsim resenim to preinstalovat  :)

Ja vim ze jsem mel podobne problemy - myslim ze mi stary nmap chodil v
pohode a pak jsem jej upgradoval na novy, ktery mi pri spousteni
cehokoliv za roota hazel podobne hlasky (ale pri spusteni za normalniho
uzivatele slo vse v pohode). Znovu jsem jej odinstaloval a nainstaloval
stary a zase slo vse v pohode.
Takze bych rekl ze problem bude mozna nekde v novem nmapu.

Marek