Aplikace

mkes at ra.rockwell.com mkes at ra.rockwell.com
Mon Jan 6 10:46:24 CET 2003

Puvodne jsem se do toho nechtel michat, ale zkusil jsi nainstalovat napr.
KDE nebo GNOME?
Tam najdes filemanager, editor a radu jinych aplikaci.
Napr. v GNOME je i X-kova verze Midnight commanderu pokud jsi zvykly na
Windows commander je to podobne (lepsi, ale taky pametove o dost
narocnejsi je ovsem Nautilus).
KDE ma podle mne lepsi aplikace, ale Gnome se zda byt do budoucna
perspektivnejsi. Napr. Sun ho chce ve verzi 2.x pouzivat jako desktop v
Solarisu a rada jinych aplikaci (napr. Mozilla, Gimp) se dnes preklada
proti stejnym knihovnam, ktere pouziva GNOME (takze neni treba mit
nainstalovane jak KDE tak Gtk knihovny).

Ja pouzivam GNOME2. To se musi zatim prekladat z portu a je s tim trochu
prace, ale funguje to docela dobre.

Mira

Please respond to users-l at freebsd.cz
Sent by:        owner-users-l at freebsd.cz