App II

Marek Sulovsky skeeve at popelka.ms.mff.cuni.cz
Mon Jan 6 14:26:22 CET 2003

Ahoj

> ...jeste jsem zapomnel - prosim jeste o radu na nejaky jednoduchy textovy
> editor - typu notepad.
Co myslis tim "jednoduchy" a "typu notepad" ?
Jestli tim myslis ze rychle startuje a editujes v nem prevazne kratke
soubory tak bych rekl ze by se skvele hodilo obycejne vi.
Pokud ovsem myslis nenarocny ohledne ovladani tak radeji zustan u joe
nebo zkus mcedit.
> Na konzole pouzivam JOEa a v X prozatim xedit - ale
> ten je hrozne tezkopadny (mozna je to nezvyk). Co se pouziva mezi lidmi,
> kteri s unixem pracujou uz dlouho?
Ja osobne mam stejne i v Xech temer porad rozjety terminal (resp.
nekolik terminalu) takze neni zadny problem pripadne editace provadet
spustenim oblibeneho konzoloveho editoru (a pokud potrebujes zase jen
rychle zeditovat nejaky soubor tak si myslim ze je to zase reyhlejsi nez
poustet neco Xoveho).
Pokud vsak trvas na editoru ktery beha pod Xama tak ja napriklad na
veskere editovani (at uz je to cokoliv vetsiho) pouzivam emacs - ale ten
patrne take tve pozadavky na jednoduchost a notepadovitost splnovat
nebude :-(

Marek Sulovsky