PPP doplneno

Pentium pentium.konference at seznam.cz
Fri Jan 3 14:37:52 CET 2003

Tak nevim cim to bylo vzal sem to ze zdrojaku a default je uz ok
Myisp jeste nevim nepripojil sem nevim jak do setdial zakomponuji
necekani
na oznamovaci ton bylo to zde jiz receno ,ale domnivam se ze mnou
pridany radek
s tim ,kde uz byl odladeno to cekani na oznamovaci ton + tam byl
definovane tel cislo nefunguje takze proto asi ta cast default nesla ted
je to v default ale jak tam dostanu atx3 netusim Takze tam mam vse
defaultne v set dialu a defaultu
podle prikladu

Dane muzes mi poslat ukazku toho jak si udelal to vytoceni na tu stranku
80 ? a nebo jeste lepe celej ppp.conf ? neni to pro tebe zbytecne
slozite ?

P.S kdyz dam ppp -auto myisp
tak hlasi chybu na radku 18
17 myisp:
18 set phone 971100811
set login
set authname  ble ble ble
set authkey ble ble ble
set timeout 120
set ifaddr 10.0.0.1/0.10.0.0.2/0 255.255.255.0.0.0.0.0   Mam to na dhcp
od provaidra ?
add default HISADDR
enable dns

toto celej muj konfig