PPP doplneno

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sun Jan 5 21:00:22 CET 2003

Pentium wrote, On 01/03/03 14:37:
> Tak nevim cim to bylo vzal sem to ze zdrojaku a default je uz ok
> Myisp jeste nevim nepripojil sem nevim jak do setdial zakomponuji
> necekani
> na oznamovaci ton bylo to zde jiz receno ,ale domnivam se ze mnou

	Necekani na oznamovaci ton je nastaveni modemu, nikoli nastaveni PPP -
obvykle jde o zaslani prikazu X3 modemu. Pak pred vytacenim na OT cekat
nebude. Zasilani prikazu modemu se dela v ramci dial scriptu.

> Dane muzes mi poslat ukazku toho jak si udelal to vytoceni na tu stranku
> 80 ? a nebo jeste lepe celej ppp.conf ? neni to pro tebe zbytecne
> slozite ?

	No, to nemohu, protoze ona konfigurace je na pocitaci v jiznich cechach
a na ten pocitac neni vzdaleny pristup.

	Nicmene, dial filter bude vypadat asi takhle:
set filter dial 0 permit 0/0 IP-TOHO-WWW/32 tcp dst eq http syn

- ergo - pouze paket navazujici WWW spojeni s konkretni IP adresou
zpusobi vytoceni

	No a "alive" filter tak nejak takhle:
set filter alive 0 deny 0 MYADDR
set filter alive 1 deny icmp
set filter alive 2 deny udp dst eq 53
set filter alive 3 deny udp dst eq 520
set filter alive 4 permit 0 0

- ergo - spojeni udrzuji vsechny ODCHOZI pakety vyjma DNS a RIP a icmp

Dan Lukes     tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
root of  FIONet, KolejNET,  webmaster  of www.freebsd.cz
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz