WindowManagery

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Dec 11 15:21:40 CET 2002

Zbyněk Burget wrote:

> Proto bych mel prosbu. Mohl by mi nekdo poskytnout nejaky funkcni
> konfigurak, abych aspon videl, co vsechno muzu od daneho WM cekat?

	Tak napriklad jeden pro fvwm.

	Nenech se vydesit barvami menu - to jsem jen zkousel co vsechno se da.
Z aplikaci je tam vlastne nakonfigurovana jen mozilla, protoze to je
jediny duvod proc X vubec pouzivam. Pysny jsem na polozku "Secure
logins", ktera ti otevre ssh spojeni na stroje, na ktere se dany
uzivatel v minulosti spojoval (seznam najde v souboru s ssh klici) a
pripadne umozni spojeni na novy stroj, ktery v seznamu neni (bude tam
ale od priste) - i to byl ale jen pokus, stejne se spojuju z textovych
command-line ...

Dan Lukes      tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
root  of FIONet,  KolejNET,  webmaster  of www.freebsd.cz
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at kolej.mff.cuni.cz