WindowManagery

Vinclav Erich vinclav at ives.vs.sk
Wed Dec 11 15:47:59 CET 2002

On Wed, 11 Dec 2002 14:50:08 +0100, Zbyněk Burget wrote
> ...pred casem jsem se ptal, jaky kdo pouziva WM...
>
> Zatim jsem si zkusil nainstalovat fvwm a wmaker. Oba jsou hezky rychle
> (oproti tomu KDE, ktere jsem si nainstaloval jako prvni), nicmene
> asi bude dost prace si je nakonfigurovat tak, aby se s nima
> pracovalo dostatesne pohodlne.

No, prihrejem si aj ja svoju polievocku... skuste fluxbox. Jednoduchy,
rychly. Jednoducha konfiguracia poloziek v menu ala blackbox z ktoreho
je odvodeny...

> Proto bych mel prosbu. Mohl by mi nekdo poskytnout nejaky funkcni
> konfigurak, abych aspon videl, co vsechno muzu od daneho WM cekat? Mozna
> chci neco, co se proste nikomu nedava. Kdyz tak mi to klidne napiste
> :-)

hmm... staci pozriet v adresari ~/.fluxbox

--
Erich Vinclav
systémový administrátor, IVeS Košice
vinclav.erich at ives.vs.sk