WindowManagery

Zbyněk Burget zburget at miastudio.cz
Wed Dec 11 14:50:08 CET 2002

...pred casem jsem se ptal, jaky kdo pouziva WM...

Zatim jsem si zkusil nainstalovat fvwm a wmaker. Oba jsou hezky rychle
(oproti tomu KDE, ktere jsem si nainstaloval jako prvni), nicmene asi bude
dost prace si je nakonfigurovat tak, aby se s nima pracovalo dostatesne
pohodlne.

Proto bych mel prosbu. Mohl by mi nekdo poskytnout nejaky funkcni
konfigurak, abych aspon videl, co vsechno muzu od daneho WM cekat? Mozna
chci neco, co se proste nikomu nedava. Kdyz tak mi to klidne napiste :-)

Zbynek Burget