portupgrade

Zbyněk Burget zburget at miastudio.cz
Tue Dec 10 08:39:12 CET 2002

Zdravim vespolek,

vcera jste mi doporucili nepouzivat pkg_update ale portupgrade. Nemel jsem
moc casu na experimentovani, nicmene jsem z manu a z toho, jak se to chova
pochopil, ze by mela byt nainstalovana kolekce portu - coz samozrejme kvuli
setreni mistem nemam. Je to opravdu nutnost nebo se jde taky tak, jako u
pkg_update odkazat na stazeny zapakovany balik?
Doslo mi spravne ze na to, abych byl schopny provadet nejak rozumne upgrady,
musim mit nainstalovane kompletni zdrojaky a kolekci portu?

Zbynek Burget