portupgrade

Pav Lucistnik pav at oook.cz
Tue Dec 10 10:13:19 CET 2002

On út, 2002-12-10 at 08:39, Zbyněk Burget wrote:

> vcera jste mi doporucili nepouzivat pkg_update ale portupgrade. Nemel jsem
> moc casu na experimentovani, nicmene jsem z manu a z toho, jak se to chova
> pochopil, ze by mela byt nainstalovana kolekce portu - coz samozrejme kvuli
> setreni mistem nemam. Je to opravdu nutnost nebo se jde taky tak, jako u
> pkg_update odkazat na stazeny zapakovany balik?

Melo by to jit i ciste balikove, zkuste portupgrade -PP
Ale dost to predpoklada kolekci portu, takze nevim jake budete mit
stesti

> Doslo mi spravne ze na to, abych byl schopny provadet nejak rozumne upgrady,
> musim mit nainstalovane kompletni zdrojaky a kolekci portu?

Zdrojaky systemu ne, ale kolekci portu si urcite nainstalujte
(/usr/ports), nevim jak moc potrebujete setrit misto ale tech 200MB
obetujte.

--
Pav Lucistnik <pav at oook.cz>
Na povrchu zacalo svetelkovat cosi, co pripominalo runy nakreslene