update systemu

Cejka Rudolf cejkar at fit.vutbr.cz
Mon Dec 9 13:22:58 CET 2002

Zbyněk Burget wrote (2002/12/09):
> Nainstalovane porty se updatovat daji snadno.

V pkg_upgrade neverim. Pouzivam portupgrade a to je uplne jine kafe...

> Vim, ze se na veskere upgrady pouziva CVSUP. Jenomze ja mam FreeBSD na
> stroji, ktery neni momentalne pripojeny k internetu.

Mate-li mail, podivejte se na CTM do Handbooku. Kdo nechce upgradovat
pres CVSup a kompilace, vetsinou si z ftp proste stahne novejsi distribuci
a da Upgrade.

> Jakmile bude, stejne to bude jenom pomoci modemu, takze vsechno stejne
> stahuju v praci, kde jsou moznosti prece jen lepsi...

CVSup je na komunikaci pomerne dost efektivni, takze bych se nedivil,
kdyby v tomto pripade byl CVSup ze starych zdrojaku na novejsi a
rekompilace komunikacne efektivnejsi, nez stazeni distribuce z ftp.