loader.conf

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Nov 18 08:40:50 CET 2002

Zbynek Burget wrote, On 11/18/02 07:41:

> Jakym zpusobem muzu zakompilovat do jadra neco nestandardniho? Zatim umim
> zakompilovat jenom to, co jsem nasel v LINT. tzn. klicova slova options,
> device a pseudo-device. Kdyz jsem napsal neco jineho nebo jsem za "device"
> napsal neco jineho nez je znamy ovladac, tak mi to hlasilo chybu...

	Nestandardni veci proste nepujdou do jadra zakompilovat vyhradne za
pouziti standardnich prostredku urcenych prave a pouze pro kompilaci
standardnich komponent ... ;-)

	To si musis napsat vlastni Makefile, nebo prinejmensim upravit
existujici ...

> [...]
> device pcm
> v jadre to zvukovku naslo a fungovala (teda s tim jinde popsanym
> problemem s
> .mid). Kdyz jsem nahraval snd_ds1.ko v loader.conf, tak to vypsalo, ze se
> nahravy pozadovany modul snd_pcm.ko. V dmesg to vypsalo naprosto stejnou
> hlasku a zvukovka fungovala uplne stejne. Proto jsem se ptal na zbytecnost
> device pcm v kernelu. Z vasi zpravy vyplyva, ze pri zakompilovani
> device pcm
> do jadra se pri nahrati snd_ds1 pouzije device pcm nahraty soucasne s

	Rekl bych, ze ano. Nicmene, ja se domnivam, ze takovychle "mizovany"
pristup nema valneho smyslu - bud' se rozhodnete moduly zakompilovat do
jadra, nebo je dynamicky nahravejte. Ano, vysledek by mel byt v obou
pripadech stejny, ale rekl bych, ze si neprehlednosti konfigurace (cast
komponent pro jedno zarizeni staticky, cast dynamicky) koledujete o
blize nespecifikovane problemy v budoucnosti ...

Dan Lukes     tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
root of  FIONet, KolejNET,  webmaster  of www.freebsd.cz
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz