porty - jdk

Liquid liquid at liquid.cz
Wed Nov 6 15:26:57 CET 2002

Mel jsem podobne problemy pri instalacich jinych softu, ktery potrebovali
JDK.
Resil sjem to nejak polopate a to tak, ze jsem v portech s nizsim JDK menil
verzi a jmenos ouboru
v "Makefile".
Ale taky mi pripada nestastna instalace JDK pro FBSD.
Kdyz uz jsem u JDK, existuje 1.4 pro BSD? Existuje nejaky JDK specialne pro
BSD aniz by potrebovala
mit nainstalovany linux JDK?

Liquid